.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران
مشکلات محیط زیستی زندگی تمام مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد بنابراین آن را تنها نباید مسئله سازمان حفاظت محیط زیست بدانیم.

شمال نیوز: معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مهناز مظاهری در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: مشکلات محیط زیستی زندگی تمام مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد بنابراین آن را تنها نباید مسئله سازمان حفاظت محیط زیست بدانیم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست فقط یک سازمان تسهیل‌گر برای سمن‌های مردم نهاد به حساب می‌آید و باید با همکاری و مشارکت مردم در حفظ محیط زیست بکوشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1394
یکی از دلایل اصلی ارسال پساب صنعتی بداخل رودخانه ها است همچنین رشد بی رویه وغیر اصولی حوضچه های ابزی پروری در مجاورت رودخانه های اصلی است به طور مثال در18 کیلومتر از مجاورت رودخانه هراز که تامین کننده اصلی اب شهر امل وبابل است حدود 24 شرکت پرورش ماهی قزل الاوجود دارد که برای جلوگیری از رشد قارچ ومیکرو ارگانیزم هایی که باعث بیماری ماهی میشود از موادی مانند فرمالین استفاده میکنند که در همه جای دنیا ممنوع شده است فرمالین در اب محلول بوده وبه سفره های زیر زمینی نفوذ کرده وسرطانزا است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.